ADEBOX | O NAS
15763
page,page-id-15763,page-template-default,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive,ajax_fade,page_not_loaded,boxed,,qode-title-hidden,columns-4,qode-theme-ver-9.1.3
ADEBOX Premium
O nas

ADESCOM Polska Sp. z o.o. istnieje na polskim rynku od 2000 roku. Jesteśmy producentem operatorskich i biznesowych rozwiązań dla telefonii IP.  Projektujemy, produkujemy i wdrażamy zaawansowane telefoniczne centrale i bramy oraz oprogramowania towarzyszące. Od początku przyświeca nam idea dostarczania klientom kompleksowych rozwiązań. Oferujemy produkty z bogatą funkcjonalnością, wiedzę i doświadczenie na rynku telekomunikacyjnym oraz rozwiązania indywidulanie zaprojektowane według wymagań klienta. Od 2012 roku dostarczamy swoje produkty na rynek SME. Autorska centrala IP PBX – ADEBOX i brama PRA/BRA i E1 – ADEGATE to dwa urządzenia, które doskonale wzbogacając ofertę na tynku telefonii dla biznesu.

Centrala IP PBX ADEBOX

Centrala IP PBX ADEBOX to nowoczesne i zaawansowane rozwiązanie telekomunikacyjne, które łączy w sobie niezawodność z  rozbudowaną funkcjonalnością. Zaprojektowana i stworzona przez polskich inżynierów powstała, by ułatwiać i integrować komunikację. Telefonia realizowana za pomocą ADEBOX to nie tylko wysoka jakość usług głosowych, ale przede wszystkim szereg funkcji dodatkowych, które coraz częściej są niezbędne w prowadzeniu firmy, urzędu czy instytucji.  Tak zaawansowane opcje, jak Fax2Web, Web2Fax, Fax2Mail, Voice2Mail, Voice2Web mogą być realizowane przy wykorzystaniu jednego urządzenia.  Przy pomocy centrali zastosowanie nowoczesnych biznesowych usług jak mass dial, mass faks, rozbudowany IVR czy call center jest na wyciągnięcie ręki. Podobnie limitowanie połączeń wychodzących, szczegółowa taryfikacja i nagrywanie rozmów, czyli rozwiązania ułatwiające codzienne funkcjonowanie w biznesie i sprzyjające jego rozwojowi.

ADEBOX - front
ADEGATE-front
ADEBOX i ADEGATE

ADEBOX w jednej obudowie łączy możliwość realizacji usługi telefonii za pomocą traktów protokołu IP oraz fizycznych traktów BRA (2B+D) oraz PRA (30B+D), co w przypadku innych rozwiązań często  wiąże się z koniecznością zakupu dwóch osobnych urządzeń. Centrale ADEBOX są skalowalne i dopasowywane do indywidulanych potrzeb klienta, zarówno jeżeli chodzi o wielkość systemu, jak i jego funkcjonalności. W praktyce ADEBOX realizuje usługi dla najmniejszych firm z kilkoma abonentami, na rozwiązaniach korporacyjnych i wielooddziałowych z kilkuset lub kilkoma tysiącami użytkowników kończąc. Skalowalność to również zabezpieczenie systemu, jego nadmiarowość i stabilne działanie.  Jako producent gwarantujemy kompleksowe wsparcie handlowe, support-hotline oraz grono inżynierów, którzy nieustannie pracują nad doskonaleniem central i bram.

CZYM SIĘ ZAJMUJEMY

  • 1. PROJEKTUJEMY

    Na bieżąco monitorujemy rynek, słuchamy naszych klientów, aby nieustannie doskonalić i rozwijać nasze produkty.

  • 2. Programujemy

    Szerokie grono wyspecjalizowanych i doświadczonych programistów nadaje realny kształt nawet najbardziej indywidualnym projektom klientów.

  • 3. Testujemy

    Dopracowane pomysł i wizję przelane na kody i protokoły testujemy, aby klienci mogli z pełną satysfakcją cieszyć się wdrożoną centralą telefoniczną.

  • 4. Wdrażamy

    Dokładnie poznajemy klienta, jego potrzeby, aby dopasować do niego centrale, bramę i usługi. Doradzamy, szkolimy i jesteśmy jego partnerem.

  • 5. Wspieramy

    Jako producent dostarczamy najlepsze i ciągłe wsparcie - hotline 24/7 zarówno w sytuacjach awaryjnych jak i przy bieżącej administracji.

JAK DZIAŁAMY?

Przyjeżdżamy do Państwa na spotkanie i wspólnie określamy kilka elementów, np.: obecną infrastrukturę sieci, dostępność łączy telekomunikacyjnych (ISDN PRA – 30B+D, BRA- 2B+D, IP), ilość gniazdek telefonicznych, rodzaj urządzeń końcowych, funkcje, z których Państwo dotychczas korzystają, optymalną konfigurację centrali IP PBX itp.
Korzystając z naszego doświadczenia możemy pomóc ustalić, jak skonfigurowana centrala IP PBX ułatwiłaby komunikację zarówno wewnątrz firmy, jak i optymalizowała ruch przychodzący i wychodzący. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, poradzimy jakie rozwiązania i funkcjonalność będą kompatybilne z Państwa doczasowymi systemami w firmie (np. CRM), aby wdrażana telefonia stanowiła dla Państwa ewolucję a nie rewolucję.

Dzięki długotrwałej współpracy z wieloma operatorami, możemy pomóc w procesie zestawiania łączy telekomunikacyjnych tworzących międzyoperatorskie punkty styku Państwa sieci. Jeżeli spełniamy Państwa wymagania, możemy ustalić termin instalacji testowej naszej platformy.

Jedną z ważniejszych kwestii we wdrożeniu telefonii jest odpowiednie dopasowanie funkcjonalności i usług dodatkowych na centrali, tak, aby były komplementarne z Państwa dotychczas funkcjonującymi systemami (np. CRM) i spełniły swoje zadania.  W tym celu robimy audyt struktury firmy, proporcji ruchu wychodzącego/przychodzącego, potrzeb komunikacyjnych z klientami. Na tej podstawie jesteśmy w stanie dobrać odpowiednie funkcje jak np. nagrywanie rozmów, poczta głosowa, fax system, call center, infolinia (IVR), zaawansowane kolejki, grupy wywoławcze (hunt groups), pokoje konferencyjne, wideo- i telekonferencje i wiele innych. Wszystko razem ma tworzyć spójną, zaawansowaną i nowoczesną telefonię. Jeżeli spełniamy Państwa wymagania, możemy zacząć konfigurować centralę ADEBOX i przejść do kolejnego etapu.

Po odpowiednim skonfigurowaniu dla Państwa centrali IP PBX i w razie potrzeby bramy ISDN PRA (30B+D), BRA (2B+D) wdrażamy je osobiście lub zdalnie – w zależności od Państwa potrzeby. Jesteśmy w stanie wykonać cześć prac (np. ograniczyć się jedynie do prac dotyczących ADEBOX i ADEGATE) ale również możemy przeprowadzić kompleksową instalację razem z urządzeniami końcowymi (telefony, bramki IP, DECT IP itp.) oraz pomóc w kwestii dobrania odpowiedniego operatora świadczącego usługi Internetu i telefonii.  Zakres prac jest ustalany indywidulanie w oparciu o Państwa potrzeby.

W trakcie całego procesu przygotowania, instalacji i po jego zakończeniu oferujemy  wsparcie w sprawach technicznych i biznesowych. Ponadto można na bieżąco liczyć na doradztwo i profesjonalny dział wsparcia technicznego – hotline 24/7 zarówno w sytuacjach awaryjnych jak i przy bieżącej administracji systemu. Dodatkowo grono programistów jest w stanie dostosować produkty ADESCOM do potrzeb nawet najbardziej wymagających klientów.